Waarom zie ik geen prijzen?
Het is alleen mogen om onze prijzen te zien wanneer u een account heeft aangemaakt met een geldige K.V.K inschrijving.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Door op de knop "mijn account"/ inloggen te klikken en dan te kiezen voor registreren als nieuwe klant.
Hebben jullie ook een showroom?
Nee, wij richten ons alleen op de online verkoop, Doordat wij geen showroom hebben, kunnen wij de kosten laag houden en zo onze klanten zeer scherpe prijzen aanbieden.
Kan ik retourneren?
Nee, Omdat wij ons richten op B2B is het niet mogelijk om te retourneren.
Als bedrijf, stichting of vereniging valt u namelijk niet onder het consumentenrecht.
En daardoor vervalt de wettelijke bedenktijd en daarmee het retourrecht.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt bij ons betalen via ideal, paypal, bancontact of overschrijving.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn op basis van het gewicht van de door u bestelde artikelen en worden weergegeven in de winkelwagen voordat u de bestelling plaatst.
ik wil van een artikel één stuk bestellen maar er staat automatisch een hoger aantal ingevuld
Voor sommige artikelen hanteren wij een minimale afname van bijvoorbeeld 3 stuks.
U kunt dan alleen 3 stuks of een veelvoud hiervan bestellen.