Heb ik een inschrijving KVK nodig om bij Isapé te kunnen bestellen?
Nee, ons assortiment is toegankelijk voor zowel particulieren als bedrijven.
Bij inschrijving is het daarom ook niet verplicht om het veld "bedrijfsnaam" in te vullen.
Kan de bestelling ook naar het buitenland verzonden worden?
Ja, momenteel is onze winkel naast Nederland ook ingesteld voor de landen; België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Verenigd Koninkrijk.
Voor deze landen worden de verzendkosten automatisch berekend. Wanneer u naar een ander land wilt verzenden verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
What are the shippingcosts?
Shippingcosts per country
The Netherlands
Envelope
0 - 50 gram € 2,50
50 - 1500 gram € 4,50
>1500 gram € 6,95 (shipped in a box)
Box
Order amount - shippingcosts
< € 75,00 - € 6,95
> € 75,00 - free shipping
Zone 2
Belgium, Germany, Luxemburg
Order amount - shippingcosts
< € 75,00 - € 12,95
> € 75,00 - € 6,00
Zone 3
Denmark, France, Great Britain, Italy, Austria, Spain, Sweden.
Order amount - shippingcosts
< € 75,00 - € 19,50
> € 75,00 - € 12,55
Zone 4
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië. Slowakije en Tsjechië
Order amount - shippingcosts
< € 75,00 - € 30,00
> € 75,00 - € 23,05
Zone 5
Liechtenstein en Zwitserland
Order amount - shippingcosts
< € 75,00 - € 19,50
> € 75,00 - € 12,55
Hoe snel kan Isapé de artikelen die op de website staan leveren?
Alle artikelen die online staan zijn direct uit eigen voorraad leverbaar (tenzij anders vermeld).
Als een artikel niet meer op de site staat betekend dat dat deze momenteel niet voorradig is.
Dit geld ook voor de verschillende kleur en maat opties, wanneer een genoemde optie niet zichtbaar is, is deze niet voorradig.
Kan ik een afspraak maken om artikelen te bezichtigen / of een bestelling af te halen?
Ja, voor bezichtigen of afhalen kunt u ons mailen via de contact pagina.
Ik heb een bestelling geplaatst en ook betaald, maar nog geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Wanneer u via onze website besteld en betaald met PayPal of iDeal, dient u na de betaling terug te keren naar onze website om uw order te bevestigen. Wanneer u dit niet doet krijgt u geen automatische bevestigingsmail. Wanneer u niet binnen 24 uur alsnog een bevestigingsmail van ons ontvangt, neem dan contact met ons op.